Resultaten voor autorijden na kijkoperatie knie

autorijden na kijkoperatie knie
Artroscopie of kijkoperatie AZ Klina.
Na 2 weken zijn de meeste patiënten in staat om de meeste activiteiten van het dagelijks leven weer op te bouwen maar het kan 6 weken duren voor de knie helemaal normaal aanvoelt. U mag weer autorijden als uw knie betrouwbaar aanvoelt en dus krachtig en stabiel genoeg is. De termijn waarop werk kan worden hervat na de kijkoperatie, hangt af van het soort werk dat u doet en de aantasting in de knie.
Informatiefolder Arthroscopie knie Ziekenhuis Nij Smellinghe.
Wanneer kan ik weer autorijden? U kunt weer autorijden als de knie niet te pijnlijk meer is en u voldoende controle over uw knie heeft om de pedalen te bedienen meestal is dit na ongeveer twee weken. Wanneer kan ik weer werken?
Artroscopie van de knie Patiëntenfolders 5195 Isala.
Na de operatie. Werkhervatting sport autorijden. Uw controle afspraak. Kijkoperatie in de knie. Informatie over een kijkoperatie artroscopie in uw knie. Door middel van een kijkoperatie artroscopie kunnen aandoeningen zoals meniscusscheuren, losse stukjes bot of kraakbeen, kraakbeenbeschadigingen en slijmvliesontsteking in uw knie worden bekeken zonder uw knie helemaal open te snijden.
Autorijden na een knieoperatie, wanneer mag dat weer? Lastenvrij.nl.
Je knie kan op verschillende manieren geopereerd zijn. Bij een relatief kleine ingreep, zoals een arthroscopie kijkoperatie kun je vaak binnen 2 weken weer autorijden. Ook bij een meniscusoperatie kun je meestal na 2 weken weer rijden. Het herstel na het plaatsen van een knieprothese duurt een stuk langer.
Arthroscopie van de knie Knie Info patiënten Orthopedie.
terug naar boven De operatie. Een arthroscopie of kijkoperatie is een operatie waarbij er met een soort naaldlens" in de knie wordt gekeken en waarbij de letsels in het gewricht worden behandeld met micro-instrumenten langs kleine puntvormige gaatjes. Doordat het gewricht van de knie niet wordt opengesneden gaat het herstel na de operatie veel vlugger.