Resultaten voor autorijden na kijkoperatie knie

autorijden na kijkoperatie knie
Autorijden na knieoperatie mag dat? Generali.
Bij een volledige knieoperatie mag u meestal na 6 weken weer voorzichtig beginnen met autorijden. Ondergaat u 1 van de andere ingrepen, dan mag u autorijden als u geen krukken meer nodig heeft en weer normaal kunt lopen. Uiteraard moet u zich verder ook goed genoeg voelen om te kunnen autorijden.
Artroscopie of kijkoperatie AZ Klina.
Na 2 weken zijn de meeste patiƫnten in staat om de meeste activiteiten van het dagelijks leven weer op te bouwen maar het kan 6 weken duren voor de knie helemaal normaal aanvoelt. U mag weer autorijden als uw knie betrouwbaar aanvoelt en dus krachtig en stabiel genoeg is. De termijn waarop werk kan worden hervat na de kijkoperatie, hangt af van het soort werk dat u doet en de aantasting in de knie.
Artroscopie van de knie Patiƫntenfolders 5195 Isala.
Na de operatie. Werkhervatting sport autorijden. Uw controle afspraak. Kijkoperatie in de knie. Informatie over een kijkoperatie artroscopie in uw knie. Door middel van een kijkoperatie artroscopie kunnen aandoeningen zoals meniscusscheuren, losse stukjes bot of kraakbeen, kraakbeenbeschadigingen en slijmvliesontsteking in uw knie worden bekeken zonder uw knie helemaal open te snijden.
Autorijden na een knieoperatie, wanneer mag dat weer? Lastenvrij.nl.
Je knie kan op verschillende manieren geopereerd zijn. Bij een relatief kleine ingreep, zoals een arthroscopie kijkoperatie kun je vaak binnen 2 weken weer autorijden. Ook bij een meniscusoperatie kun je meestal na 2 weken weer rijden. Het herstel na het plaatsen van een knieprothese duurt een stuk langer.
ARTHROSCOPIE VERDONK.
Autorijden kan weer als U voldoende kracht en stabiliteit in het been heeft, dit is typisch 3-4 dagen na een kijkoperatie van de knie. Een test hiervoor is bijvoorbeeld het naar beneden lopen op de trap zonder de leuningen te gebruiken.
Informatiefolder Arthroscopie knie Ziekenhuis Nij Smellinghe.
Wanneer kan ik weer autorijden? U kunt weer autorijden als de knie niet te pijnlijk meer is en u voldoende controle over uw knie heeft om de pedalen te bedienen meestal is dit na ongeveer twee weken. Wanneer kan ik weer werken?