Meer resultaten voor herstel kijkoperatie knie

herstel kijkoperatie knie
Artroscopie of kijkoperatie AZ Klina.
Na de kijkoperatie wordt een licht compressief verband om de knie aangelegd. Er wordt gebruik gemaakt van de modernste technieken waardoor er zo weinig mogelijk weefselschade is en het herstel na de kijkoperatie voorspoedig verloopt. Voorbereiding op een artroscopie of kijkoperatie.
Arthroscopie van de knie Knie Info patiƫnten Orthopedie.
terug naar boven De operatie. Een arthroscopie of kijkoperatie is een operatie waarbij er met een soort naaldlens" in de knie wordt gekeken en waarbij de letsels in het gewricht worden behandeld met micro-instrumenten langs kleine puntvormige gaatjes. Doordat het gewricht van de knie niet wordt opengesneden gaat het herstel na de operatie veel vlugger.
Hoe verloopt het herstel na een artroscopie. Het herstel van een kijkoperatie van de knie duurt 2 tot 6 weken en verloopt in grote lijnen als volgt.: U mag na de kijkoperatie dezelfde dag naar huis. De orthopedisch chirurg heeft u uitgelegd hoelang u met krukken moet lopen en welke oefeningen u moet doen.
Ziekenhuis.nl met o.a. een overzicht van ziekenhuizen en behandelingen.
Kijkoperatie Knie, arthroscopie knie Arts Orthopedie Lier.
Kijkoperatie Knie, arthroscopie knie. Beeldvorming in de orthopedie. De arthroscopische chirurgie. Arthroscopie betekent: in het gewricht kijken. Via een kleine steekopening wordt een kleine lens in de knie ingebracht. Deze lens staat in verbinding met een camera die op zijn beurt verbonden is met een beeldscherm.
Zorg voor beweging.
In de meeste gevallen volgt de behandeling direct. Het herstel na een kijkoperatie verloopt doorgaans vlot. De mate van kniebelasting na een kijkoperatie is afhankelijk van de behandeling. Meestal kunt u uw knie na de operatie meteen belasten. Wanneer is direct een behandeling mogelijk?
ORTHOPEDISCHE INGREPEN arthroscopie van de knie.
Dit veroorzaakt pijnklachten of een bewegingsbeperking. De orthopedisch chirurg heeft met u besproken dat u een arthroscopie van uw knie zult ondergaan om de oorzaak van uw klachten te ontdekken en/of te behandelen. Een arthroscopie is een kijkoperatie in een gewricht.