Resultaten voor kijkoperatie knie herstel

kijkoperatie knie herstel
Artroscopie of kijkoperatie AZ Klina.
Afhankelijk van de grootte van de openingen worden deze incisies gehecht, soms zijn steristrips voldoende. Na de kijkoperatie wordt een licht compressief verband om de knie aangelegd. Er wordt gebruik gemaakt van de modernste technieken waardoor er zo weinig mogelijk weefselschade is en het herstel na de kijkoperatie voorspoedig verloopt.
Arthroscopie van de knie Knie Info patiƫnten Orthopedie.
terug naar boven De operatie. Een arthroscopie of kijkoperatie is een operatie waarbij er met een soort naaldlens" in de knie wordt gekeken en waarbij de letsels in het gewricht worden behandeld met micro-instrumenten langs kleine puntvormige gaatjes. Doordat het gewricht van de knie niet wordt opengesneden gaat het herstel na de operatie veel vlugger.
ORTHOPEDISCHE INGREPEN arthroscopie van de knie.
Dit veroorzaakt pijnklachten of een bewegingsbeperking. De orthopedisch chirurg heeft met u besproken dat u een arthroscopie van uw knie zult ondergaan om de oorzaak van uw klachten te ontdekken en/of te behandelen. Een arthroscopie is een kijkoperatie in een gewricht.
Kijkoperatie knie ViaSana.
Het resultaat van de operatie is sterk afhankelijk van de bevindingen en van de behandeling van de knie. Na de kijkoperatie is het herstel meestal goed in te schatten. Voordat u naar huis gaat zal de arts u hier meer informatie over geven.
Kijkoperatie Knie, arthroscopie knie Arts Orthopedie Lier.
Kijkoperatie Knie, arthroscopie knie. Beeldvorming in de orthopedie. De arthroscopische chirurgie. Arthroscopie betekent: in het gewricht kijken. Via een kleine steekopening wordt een kleine lens in de knie ingebracht. Deze lens staat in verbinding met een camera die op zijn beurt verbonden is met een beeldscherm.
Kijkoperatie knie Knie.nl.
Herstel na de operatie. U bevindt zich hier: Home Kijkoperatie knie. Bij een kijkoperatie arthroscopie in de knie wordt met behulp van een kijkinstrument letterlijk in de knie gekeken. Dit kijkinstrument de arthroscoop of kijkbuis wordt door een sneetje in de huid in de knie geschoven.
Ziekenhuis.nl met o.a. een overzicht van ziekenhuizen en behandelingen.