Resultaten voor kijkoperatie knie herstelperiode

kijkoperatie knie herstelperiode
Na de kijkoperatie kan de knie enige tijd dikker zijn dan normaal, door belasten en oefenen kan deze zwelling nog toenemen. Tijdens de revalidatieperiode na de kijkoperatie moet u de bewegingen van de knie verder opbouwen, de kracht van de dijspier trainen en een normale functie van de knie herwinnen.
Artroscopie of kijkoperatie AZ Klina.
Infectie van het kniegewricht na een kijkoperatie. Schade door de kijkoperatie aan structuren rond de knie, zoals zenuwen of bloedvaten; dit is zeer zeldzaam. Soms is het resultaat van de kijkoperatie van uw knie niet wat u ervan had gehoopt.
ORTHOPEDISCHE INGREPEN arthroscopie van de knie.
Dit veroorzaakt pijnklachten of een bewegingsbeperking. De orthopedisch chirurg heeft met u besproken dat u een arthroscopie van uw knie zult ondergaan om de oorzaak van uw klachten te ontdekken en/of te behandelen. Een arthroscopie is een kijkoperatie in een gewricht.
Arthroscopie van de knie Knie Info patiƫnten Orthopedie.
terug naar boven De operatie. Een arthroscopie of kijkoperatie is een operatie waarbij er met een soort naaldlens" in de knie wordt gekeken en waarbij de letsels in het gewricht worden behandeld met micro-instrumenten langs kleine puntvormige gaatjes. Doordat het gewricht van de knie niet wordt opengesneden gaat het herstel na de operatie veel vlugger.
Zorg voor beweging.
Artroscopie van de knie kijkoperatie. Als u een aandoening in uw knie heeft, kan de orthopedisch chirurg een artroscopie adviseren. Dit heet ook wel een kijkoperatie. Deze naam klopt niet helemaal, want het doel van de artroscopie is niet alleen om in een gewricht te kijken, maar ook om de klachten zo mogelijk direct te verhelpen.
Kijkoperatie knie ViaSana.
Het resultaat van de operatie is sterk afhankelijk van de bevindingen en van de behandeling van de knie. Na de kijkoperatie is het herstel meestal goed in te schatten. Voordat u naar huis gaat zal de arts u hier meer informatie over geven.
Behandeling van een gescheurde meniscus Orthopedium in Delft.
Na een knie kijkoperatie zijn krukken niet altijd langdurig nodig maar soms wel comfortabel voor de eerste dagen als de knie nog gevoelig is. Na 2 weken zijn de meeste patiƫnten in staat om de dagelijkse activiteiten weer op te bouwen.
Ziekenhuis.nl met o.a. een overzicht van ziekenhuizen en behandelingen.